Infografika: 21 kroků k zabijácké prodejní stránce

Prodejní stránka může být buď vlahý čajíček, který nechá potenciálního zákazníka naprosto chladným, nebo také totální pecka, díky které se do vašeho řešení během chvíle úplně zblázní.

Pokud prodejní stránky studujete delší dobu, zjistíte, že jejich struktura je prakticky stále stejná. A nejenom obsahově, ale i pořadím, v jakém je tento obsah předkládán potenciálnímu kupujícímu.

(pro zvětšení klikněte na obrázek)21-kroků-k-zabijácké-prodejní-stránce-short

Jak vidíte, toto je jen část celého postupu, který dělá prodejní stránku tak líbivou cílové skupině. Pokud chcete vidět celých 21 bodů infografiky (v rozlišení 800×2400) a navíc závěrečné povídání, sdílejte tento příspěvek na sociálních sítích v okně níže.

[pwal id=“53936709″ description=“Pro kompletní infografiku 21 kroků k zabijácké prodejní stránce sdílejte zde“]

21-kroků-k-zabijácké-prodejní-stránceTuto infografiku si ještě jednou důkladně prostudujte a ujistěte se, že vaše prodejní stránka obsahuje všechny tyto kroky. Pokud ne, doplňte je.

Základem vytvoření zabijácké prodejní stránky je dobře znát produkt a důvěřovat řešení, které lidem nabízí. Lidé nekupují věci, kupují řešení svých problémů. Pokud stále nevíte, o čem to mluvím, zamyslete se nad tímto příkladem:

Opravdu potřebujete pračku? Nebo vám stačí mít čisté prádlo?

Dát dohromady skvělou prodejní stránku chce buď dobrou znalost psychologie, nebo prostě dostačující řešení na určitý typ problému. Pokud víte, že toto řešení funguje, v ideálním případě jste jeho cílovka, která si řešení vytvořila pro řešení svých potřeb, jste schopní zabijáckou prodejní stránku pomocí infografiky, kterou jsem vám poskytl, vytvořit během velmi krátké doby.

A pokud ne, projekt Prodejní stránka vám v tom pomůže. Nebude to sice hned, protože toho mám teď opravdu hodně, ale zato u toho můžete být první 😉

Tak s chutí do toho..

Tomáš Poner

[/pwal]

(pokud se vám infografika nezobrazí správně, zkontrolujte si, zda nemáte zakázané cookies v počítači)

4 komentáře u „Infografika: 21 kroků k zabijácké prodejní stránce

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge